صرفا جهت خنده

...خوش اومدی گلم....

سلام به همگی یه خبر دارم براتون


ازاین به بعد هر کی بخواد میتونه عضو وبلاگ بشه


و مطلبای خنده دار بذاره


اگه از مطلباتون خوشم اومد یکی ازنویسنده های وبلاگتون


میکنم وکم کم مدیریت هاتون بیشتر میشه.


یه سری مطلب رمز دارم میذارم


که رمز اونو به کسایی که بیشتر از 5تا نظر برام میذارن


ایمیل میکنم


(همه رمزا برای همه مطالب یکسانن)


لطفا تو نظراتون ایمیلتونم برام بذارید




نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت17:46---30 تير 1391
سلام دوست من افرین وبلاگت خیلی زیبا و جالبه. خوشحال میشوم اگه به سایت من هدیش.. بزرگترین سایت تاریخ ایران سری بزنی و عضو سایت بشی ما افتخار میکنیم که شخصی مثل شما عضو سایتمان باشد نظر هم حتما بدهید یادتان نرود. حتما نظر بدهید و عضو شوید من را لینک کنید من شما را لینک کردم . سایت ما پر از مطالب جالب و جذاب از تمام دوره های تاریخ ایران و جهان است
www.hadish-tarikh.rozblog.com


عصمت
ساعت22:04---20 تير 1391
سلام دوست خوبم ممنون بهم سرزدی من لینکت کردم ممنون میشم لینک کنی راستی وبت خیلی باحاله هاااااااااااااااپاسخ:لینکت کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ سه شنبه 20 تير 1391برچسب:,سـاعت 15:36 نويسنده negar| |

MiSs-A